Diensten

Onvergetelijke momenten

Gaan jullie trouwen? Of hebben jullie iets anders te vieren? Ik kan jullie daarbij zeker helpen. Ook met (zakelijke) events heb ik veel ervaring. AmazInge wedding & events biedt maatwerk. Welk moment je ook wilt vieren, groot of klein, met elkaar maken we er in goed overleg een prachtig event van.

Tijdens een kennismakingsgesprek inventariseren wij gezamenlijk de wensen en ideeën voor jullie bruiloft, feest of event. Dit eerste gesprek is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos.

Wil je weten hoe ik werk? Lees dan hieronder alles over mijn werkwijze.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact met mij op!

Mijn Werkwijze

Tijdens een kennismakingsgesprek inventariseren wij gezamenlijk de wensen en ideeën voor jullie bruiloft, feest of event. Dit eerste gesprek is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos. Vooral mijn adviesfunctie is van toegevoegde waarde en wordt altijd op prijs gesteld. Ik geef jullie graag tips & adviezen naar aanleiding van jullie wensen en ideeën. In het gesprek zullen we ook bespreken welke taken jullie mogelijk zelf willen oppakken of welke taken al geregeld zijn. Na het gesprek stel ik de offerte op. Daarin staan de taken en de uren die ik daarvoor nodig denk te hebben, uitgeschreven.

Een actieplan, ook wel een plan van aanpak genoemd, is het belangrijkste onderdeel in de aanloop naar de grote dag. In het actieplan is overzichtelijk weergegeven wanneer welke acties gedaan moeten worden en door wie. Een duidelijk plan van aanpak geeft veel rust en overzicht.

Tijdens de periode van voorbereidingen onderhouden we uiteraard intensief contact met elkaar, ben ik jullie sparringpartner en zien en spreken we elkaar regelmatig. Uiteraard maken jullie de uiteindelijke keuzes waarna ik ervoor zorg dat alles perfect geregeld en tot in detail besproken wordt.

Door het grote aanbod van tegenwoordig kan het veel tijd kosten om de juiste, professionele leveranciers te vinden. Door mijn kennis en het netwerk dat ik heb opgebouwd kan ik een selectie maken, passend bij desfeer en het budget van jullie bruiloft, feest of event.

Bijvoorbeeld locaties; ik bezoek de locaties voordat ik ze voorleg als optie. Daarna vraag ik de kosten en de beschikbaarheid op.

Een draaiboek voor je bruiloft, feest of event is echt een essential. Ik zorg voor een perfect draaiboek waardoor alles op de dag zelf soepeltjes verloopt. Ook zorg ik voor afstemming van het draaiboek met alle leveranciers en de locatie(s) waarbij de allerlaatste puntjes op de i gezet worden.

Met een goed draaiboek heb je de regie in handen en weet je het overzicht te bewaren. Dan blijft er maar één ding over om te doen: genieten!

Deze dag staat uiteraard in het teken van genieten! Vanuit mijn rol ben ik de ‘regisseur’ van de bruiloft, het feest of event. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor de gasten en laat ik de dag zo soepel mogelijk verlopen dankzij het draaiboek.

Na afloop kom ik graag nog evens bij jullie langs om na te praten, te evalueren en jullie persoonlijke ervaringen te horen.

Bureau met spullen weddingplanner

Nieuwsgierig geworden? Bel dan voor een kennismaking.

MOGELIJKHEDEN

Tijdens een kennismakingsgesprek inventariseren wij gezamenlijk de wensen en ideeën voor jullie bruiloft. Dit eerste gesprek is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos.

Vooral mijn adviesfunctie is van toegevoegde waarde en wordt altijd op prijs gesteld. Ik geef jullie graag tips & adviezen naar aanleiding van jullie wensen en ideeën. In het gesprek zullen we ook bespreken welke taken jullie mogelijk zelf willen oppakken of welke taken al geregeld zijn. Na het gesprek stel ik de offerte op.
Daarin zijn de taken en de uren die ik daarvoor nodig denk te hebben, uitgeschreven.

Bekijk hieronder een aantal voorbeeldpakketten. Willen jullie liever mijn hulp bij een aantal onderdelen? Geen probleem, dan maak ik voor jullie een offerte op maat.

  • Wedding Consult
    • Adviesgesprek met een expert
    • Voor als jullie zelf alles willen regelen.
    • Budget, organisatie & thema advies
    • Naderhand samenvatting met tips & adviezen.
    • Persoonlijke actielijst waar jullie direct mee aan de slag kunnen.
    • €70,- incl. BTW per uur – excl. reiskosten.
  • Ceremoniemeester
    • Ontspannen en goed voorbereid
    • Afstemming met alle leveranciers vooraf.
    • Detailbespreking met de locatie vooraf.
    • Draaiboek; voor jullie, leveranciers + locatie
    • Aanspreekpunt voor alle leveranciers & locatie.
    • Gastvrouw tijdens de bruiloft voor jullie gasten.
  • Weddingplanner A-Z
    • Volledig ontzorgd
    • Een eigen wedding website.
    • Detailbespreking met leveranciers vooraf.
    • Detailbespreking met de locatie vooraf.
    • Draaiboek; voor jullie, leveranciers + locatie
    • Aanspreekpunt voor alle leveranciers & locatie.
    • Gastvrouw tijdens de bruiloft voor jullie gasten.
    • + Budget advies + bewaking.
    • + Thema advies.
    • + Locatiebezoeken door mij persoonlijk.
    • + Selectie van & onderhandeling leveranciers.
    • + Opstellen van de ceremoniemeesterbrief.
    • + Afhandeling van jullie RSVP’s.
    • + Contactpersoon voor jullie gasten.